Siapakah pak janggut yang dimaksudkan oleh Zulkifli Nordin ?

perancang utama vs mangsa keadaan

Saturday, October 24, 2009



TIDAK dapat disangkal lagi Nik Aziz cuba 'menghapuskan' atau paling tidak 'mengcleankan' puak-puak dalam PAS yang berjiwa UMNO. Isu ini bertambah ribut apabila Sinar Harian Edisi Kelantan bertarikh 22 Oktober 2009 dan 'blogtokguru' memberitahu perkara yang sama. Bak kata, bangkai gajah ditutup dengan nyiru (daun kelapa) atau melindungi kurap di badan dengan memakai bedak, mesti akan terbongkar akhirnya.

Yang pasti, PAS kini dilanda masalah dan kini cuba menyelesaikan masalah ATAU Nik Aziz yang menimbulkan masalah pada PAS!

Menurut Nik Aziz (seperti yang ditulis oleh penulis upahan dalam blogtokguru),

1. ...sudah tiba masanya PAS membuat langkah drastik, sama ada mendisiplinkan EXCO Selangor, Datuk hassan Mohamad Ali atau menyingkirnya terus.

2. ...ini tidak mudah kerana Hassan mewakili golongan yang pro UMNO dalam PAS termasuk juga Datuk Seri Haji Hadi Awang dan Nasharuddin Mat Isa dan penyokong mereka.Tok Guru sedang digunakan oleh Husam Musa dan kumpulan erdogannya untuk meruntuh kepimpinan ulama PAS.Yang pastinya Tok Guru Nik Aziz seringkali mengeluarkan kenyataan yang dilihat bercanggah dengan Tuan Guru Presiden. Adakah ini amalan yang tidak sihat didalam jamaah PAS.amalan ini telah disuntik oleh tuan guru besar kepada husam musa(wajah tuan guru besar husam di atas)dengan ade nye amalan ini maka akan tersinkir lh puak -puak seperti(diatas)

Comments

2 Responses to “perancang utama vs mangsa keadaan”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

padan muke puak PAS,sekarang baru tahu amalan buruk yang telah di tinggalkn oleh puak umno telah masuk secara menyelinap ke dalam parti islam(PAS)hancor,hancor,hancor,hancor

Perangkap dan jerat sudah kena batang butuh sendiri..Perjuangan bertopengkan syaitan tak akan kemana,binalah rumah berhala banyak banyak mudah sikit masyoook syurgoooooo

 
Panglima Demang. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger Layout